Please update your Flash Player to view content.

Programma 2020

HELAAS IS DE VIERING VAN KONINGSDAG 2020 VANWEGE HET CORONAVIRUS GEANNULEERD

Het concept programma met als thema Oranje Songfestival was:

08:00  Herauten te paard
Herauten te paard wekken het dorp.

08:30  Koraalmuziek vanaf de kerktoren
Vanaf de kerktoren klinkt de muziek van Muziekvereniging Luctor et Emergo ....... Kom luisteren en geniet mee.

09:00 tot 10.30  Ontbijt in het dorpshuis!
Onder de gezellige muziek van Frank Live kunnen de leden van Oranjevereniging Juliana in het Dorpshuis genieten van een fantastisch ontbijt, dat mede mogelijk gemaakt wordt door Krijger Beheer, Bakkerij Everaers en Keurslager Tholhuijsen.
Bij de ingang kunt u zich melden. Wanneer u geen lid bent, kunt voor het kleine bedrag van € 10,-- (per gezin) lid worden.

10:30  Verzamelen voor de optocht voor het Dorpshuis
We verzamelen dit jaar iets eerder op de Zeeanemoonweg voor het Dorpshuis. Thema: "Oranje Songfestival".
Ga verkleed als je favoriete songfestival deelnemer en versier je fiets of kar. Er zijn leuke prijzen te winnen!

11:00  Vertrek optocht
Vanaf het Dorpshuis vertrekken we voor een rondrit door het dorp. De optocht eindigt bij de Kerk.

12:00  Prijsuitreiking optocht bij de Kerk

vanaf 12:00  Puzzelwandeltocht
Ook dit jaar is er weer een puzzeltocht. De wandeling voert door en langs Renesse en is 6 à 7 kilometer. U kunt de route vanaf 12.00 uur afhalen en weer inleveren bij de infotent bij de Kerk. Er is een mooie prijs te winnen.

12:00 tot 14:00  Kinderspelen bij de kerkring
Allemaal leuke activiteiten en spelen bij de Kerk! Jij komt toch ook! Dat wordt weer mega gezellig voor kids v
an 2 tot 12 jaar.
Haal je spelletjeskaart bij de inschrijfkraam. Inschrijven tot uiterlijk 12:15 uur!

vanaf 12:00  Kinderdiner
De kinderen kunnen met een kaartje (ontvang je na de kinderspelen bij de inschrijfkraam) lekker gratis frietjes halen bij Whizz Burger aan de Lange Reke.

12:00 tot 15:00  Activiteiten jeugd, zoals afseilen van de kerk en een stormbaan
Speciaal voor de jeugd is er de mogelijkheid tot abseilen van de kerk en er staat een stormbaan om even lekker spectaculair overheen te klauteren.

Muziek
De dag wordt muzikaal omlijst door DJ Jean Paul, Frank Live en Drumbeatz.
Kom maar op met die Songfestival-toppers!

13:00 tot 13:45  Optreden Frank Live
Frank brengt in een swingende set grote hits ten gehore. Uiteraard ook hier aandacht voor de populairste songfestival hits!

4:00 tot 15:00  Optreden Drumbeatz
Lekker in de feestsfeer komen op de swingende klanken van de Drumband van Luctor Et Emergo.

15:00 tot 16:30  Oranjemarkt op de kerkring
De leden van onze Oranjevereniging, jong én oud, kunnen gratis een halve kraam reserveren voor de Oranjemarkt. Wie mee wil doen, moet zich hiervoor van tevoren opgeven bij de Oranjevereniging. Let op: VOL = VOL en de markt is niet-commercieel!
Opbouwen is mogelijk vanaf 14.30 uur. Auto's op de markt NIET toegestaan!

17:00 tot 18:00  Oranje Songfestival
NIEUW!!! Schrijf je in voor het eerste Renesse'se Oranje Songfestival. Zing of play-back mee met de grote Songfestival-hits, alleen of met je vriendengroep! De jury gaat op zoek naar de beste ABBA, Johnny Logan of 'Ding a dong'. Verzeker je van deelname en geef je op via  Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .

18:15  Prijsuitreiking
Prijsuitreiking van het Songfestival en de puzzelwandeltocht!

18:30 tot 20:30  Gezellige zeskamp
Gezellige zeskamp-in-the-dark! Doe ook mee! Geef je vooraf op met je vrienden, vriendinnen en ouders (6 teams van 6 leden, bij voorkeur 4 mannen en 2 vrouwen) via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .

± 21:00  Optreden winnaars Songfestival en Finale zeskamp
Na een spetterend optreden van de winnaars van het eerste-Renesse'se Songfestival is de Grande finale van de zeskamp met aansluitend de prijsuitreiking.

tot 23:00 uur blijven we feesten
Direct na de finale draait DJ Jean Paul het volume open in de tent bij de kerk. We gaag nog even lekker feesten, zingen en swingen tot ongeveer 21.00 uur.
altaltalt

23:00   Einde Koningsdag 2020
Het zit er helaas weer op voor dit jaar.